Saturday, October 3, 2009

veeeeee son!

he hee ingilizce yazcaktım.. yazcam yazcam.. su anda ruh durumum ve halim musait diil kusura bakmayın!

Parise yolculuk yakın, depresif duygular harekete geçmis bile, gittigim evde yatak bile olmama ihtimali yuksek!

bir hafta saga kos sola kos yerlestir temizle...

sora Polise git rapor ver, geldim, hastalıklı diilim, param var sukrolsun, size muhtac diilim multeci diilim (olsaydım da zarardan cok faydam olurdu), ewt geri de donecegim, kalmayacagım ...

sora git telefon hattı actır banka kartlarını topla, muhtemelen 15 gundur orada olmadıgın icin kartların gelmis bir de sonra donmus olsun, otur 15 gun daha onları bekle...

neyse, ben mi kasındım? ewt kendim istedim.. haaa bir de , ders programımı bilmiyorum, ders secme tarihlerini kacırmıs bile olabilirim, sınıf toplantısının oldugu gun Parise yolculuk ediyorum, yani onu da kacırıyorum... neyse herhalde hallederim bir sekilde, her zaman oldugu gibisinden...

ben depresifken beni arayın sorun olur mu?? gurbet malum, kolay degil ilk baslarda ...

No comments:

Post a Comment

comments