Monday, October 12, 2009

yazmak istegi geldi... genelde huzunlu ve sıkıntılı olunca daha cok yazmak isteyen birisi oldugumdan uzuntulu ve sıkıntılı oldugumu dusunuorum.. dusunuyorum?? oyleyim! neyi dusunuyim ki!? Geldim, gelirken içimde bir sıkıntı bunaltı vardı ki burnumdan geldi hakkaten.. nasıl olduysa begendigim ev bok gibi cıktı... kokuyo, inanılmaz pis, eski, huzunlu, uzgun, korkunc... OK , hadi dedim temizleyim, kokusu gider.. yatak kılıflarını 90 dereceden yıkamaya basladım, onları cıkarana kadar canım cıktı takana kadar bi daha! perdelerden halıya kadar yıkadım, halı yıkama makinaları kiraladım gittim aldım getirdim, tasıdım yoruldum...
basladım eski kiracının esyalarını kutulara koymaya,eski, pis, dagınık, tozlu... pislikten aklınız cıkardı, dusundukce inanamıyorum! esyaları cıkarırken arasında fare kapanları buldum, korktum, sordum, ewt vardı dedi.. ya gene gelirse??
bir temizlikci buldum, bulduktan 3 gun sonraya randevu verdi, bir gun geldi ertesi gun de gelcekti sora aradı ev cok pis yapamıcam dedi!! temizlikci yaa temizlikci!!! ev cok pis, temizleyemem dedi!!!! e oturdum ben temizledim...
biliyomusun, yazmak istemiorum. sinirim bozuluyo...
simdi sonucta Pierre e soyledim, ben cıkmak istiyorum yapamıcam.. ayıp oldu, muhtemelen kızdı da.. herneyse nolursa olsun burada yapamayacagım cocuklar, baska yere yolum duser!!!

4 comments:

  1. r. yazdıgın kadar oldugunu bilmiyordum.
    uzuldum simdi cok. alternatif bakmaya basladin mi ?
    Ne olursun canini sıkma, sana orda olan baska bir arkadasimin numarasini verecegim. bir ara en azindan konus bakalim belki onun bildigi arkadaslarinin falan vardir evi falan, kira mira birsey vardir.facebooktan yaziyorum
    bu postu mail atacagim c ve g icin. bunu okumuyor olabilirler, unutma seni cook seviyorum! nolur canini sıkma

    ReplyDelete
  2. Ruzin de la paris. 14. 15.. yüzyıllarda parsite yaşıyor olsaydın o ev bulabileceğin en iyi ev olabilirdi. lüks olurdu. Neyse genç bu tarz şeylerle canını sıkma. klamk istemiysan kalmazsın kısa bir süreliğine bir yerlerde idare edersin. Olaya sadece bunları asla unutmicaksın. Hatırlayabileceğin şeyler olacak. işte ayrıca bu ortamlarda favori hikayen haline gelebilir. iyi düşün.

    ReplyDelete
  3. ya bir de arka planı değiştirip mavi, mor, yeşil yaparsan sadece moralin bozulunca yapmazsın insan bakınca ''mutluyum ama hüzünlü yaziyim'' der.

    ReplyDelete
  4. arkidisler, bu ev 14. yuzyıldan fln kalma diil, anladıgım kadarıyla depodan bozup ev yapmıslar fare, koku, vs,
    yeni potansiyel evler var , bir iki hafta iicnde yoluna gircek sanırsam..
    ben sizi cok seviorum yaa, amınakoduumun avrupası!!! :)
    nese ,onur hakkaten bi sure sonra size hayatımda nasıl baskasının bokunu 3 gun temizleyip, ustunden bi hafta sonra kactıımı gulerek anlatıcam, su sok evresini bi geciriiim de!!!
    onur pariste liman var ben buldum!!!! gelcek misin??? :)

    ReplyDelete

comments